Seleccionar página

 

Hi ha tantes coses que celebrar ! Cal celebrar la vida.

Hi ha celebracions grans com la de la vida que s’ha d’assajar i preparar perquè sigui més que gran, sigui immensa.

Celebrar la vida va ser l’objectiu i també l’energia que va moure alguna cosa tan gran com aquest esdeveniment :el concert benèfic a favor del servei d’oncologia de l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida pel grup musical lleidatà Topiloco Aviador .

Piti volia celebrar la vida i la realitat del treball de molts professionals de la medicina plens d’humanitat i ciència que cada dia es mouen perquè gent com ell valori tot el que tenim. Perquè aquesta celebració ocorregués Piti va moure cel i terra . Tornar a reunir a un grup d’amics i músics que justament  fa 25 anys revolucionaven amb la seva música ena aquesta ciutat era complicat, que entenguessin el motiu que movia els somnis d’una persona en concret era encara més complicat i que tot agafés forma semblava impossible. Però impossible MAI!

Assajos i trobades en unes cambres frigorífiques de Sudanell van donar la motivació necessària a tots ells, 25 anys després, perquè tot fos fàcil i real .

Vaig tenir la gran sort de poder assistir, observar i escoltar varis d’aquests moments brillants plens de màgia on el concepte d’assaig es pot definir com a anàlisi, interpretació i avaluació d’un tema. Allí es posava a prova tot. Què millor que en un espai com aquest,una cambra frigorífica on tot s’emmagatzema i es conserva perquè es pugui tornar a consumir en la posterioritat. Com una bona collita que va seguir el seu procés , respiració, maduració i finalment es va presentar al consumidor , el públic lleidatà àvid de festa i celebració.

Aquí deixo algunes de les imatges realitzades en aquests assajos , dels moments abans del gran moment. Una privilegiada sóc.

Mesos de motivació van tenir el seu fruit i el diumenge 19 de maig en el Teatre de la Llotja els 8 components de Topiloco Aviador es tornaven a pujar a un escenari davant més de mil persones i revolucionaven de nou les ganes de viure que ens ha portat fins a aquí i ara ,avui.

Esdeveniment, concert i acció que debem recordar tots per sempre i deberiem mantenir viu aquest esperit de celebració en grau superior que ens ha mostrat el Pitti i tota la seva lluita per la vida .

Gràcies a tots els components de Topiloco Aviador i especialment al cor, l’energia, la força, la bondat i amistat de Piti  Segura per deixar-me estar allí.

Celebro amb tu tot .

 

 

—————————-

 

 

 

Hay tantas cosas que celebrar ! Hay que celebrar la vida.

Hay celebraciones grandes como la de la vida que  se tiene que ensayar y preparar para que sea más que grande,sea inmensa.

Celebrar la vida fue el objetivo y también la energía  que movió algo tan grande como este evento :el concierto benéfico a favor del servicio de oncología del Hospital Arnau de Vilanova de Lleida por el grupo musical leridano Topiloco Aviador .

Piti  quería celebrar la vida  y la realidad del trabajo de muchos profesionales de la medicina llenos de humanidad y ciencia que cada día se mueven  para que gente como él valore todo lo que tenemos. Para que esta celebración  ocurriese Piti movió cielo y tierra . Volver a reunir a un grupo de amigos y músicos que hace 25 años revolucionaban con su música ene esta ciudad era complicado, que entendiesen el motivo que movía los sueños de una persona en concreto era aún más complicado y que todo cogiese forma parecía imposible. Pero imposible NUNCA!

Ensayos y encuentros en unas cámaras frigoríficas de Sudanell dieron  la motivación necesaria a todos ellos, 25 años después, para que todo fuese fácil y real .

Tuve la gran suerte de poder asistir, observar y escuchar  varios de estos momentos brillantes llenos de magia donde el concepto ensayo se puede definir  como análisis, interpretación y evaluación de un tema. Allí se ponía a prueba todo. Qué mejor que en un espacio como ese,una cámara frigorífica  donde todo se almacena y se conserva para que se pueda volver a consumir en la posterioridad. Como una buena cosecha que siguió su proceso , respiración, maduración y finalmente se presentó  al consumidor , el público leridano ávido de celebración.

Aquí dejo algunas de las imágenes realizadas en esos ensayos , de los momentos antes del gran momento. Una privilegiada soy.

Meses de  motivación tuvieron su fruto y el domingo 19 de mayo  en el Teatro de la Llotja los 8 componentes de Topiloco Aviador se volvían a subir a un escenario ante más de mil personas y revolucionaban de nuevo  las ganas de vivir que nos ha llevado hasta aquí y ahora ,hoy.

Evento, concierto y acción que debemos recordar todos por siempre jamás y deberíamos mantener vivo este espíritu de celebración en grado superior que nos ha mostrado Pitti y toda su lucha por la vida.

Gracias a todos los componentes de Topiloco Aviador y en especial al corazón, la energía, la fuerza, la bondad y amistad de Piti Segura por dejarme estar allí.

Celebro contigo todo .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pin It on Pinterest

Share This