Seleccionar página

Una nova setmana de shooting superada.

Cinc dies de Shooting són cinc dies de inseguretat, poesia,creativitat, dies de pensar, parlar, recordar, mirar, improvisar,  somriure,  riure,  coordinar,  aprendre, descontrolar , bogeria,evolució, emocions, dosi de sentit comú,molta paciència, plors, crits, humanitat,  sentiments a borbollons….sota els focus del plató.

M’agrada veure com any rere any tornen a que els miri amb la meva càmera i plasmi el seu creixement i felicitat. No m’oblido de que la gent que ve al meu estudi  ve amb la expectativa de que quedi constància d’alguna cosa tan gran com que són feliços, que han crescut i han canviat.

Nens, grups, pares i mares, amics que celebren i que es troben, embarassos, gent gran, cosins, padrins amb nets, parelles, germans,……….Que sort tinc !!! No deixeu que em queixi!

Amb el shooting ,i en general amb el treball del retrat comercial, visc una cinematogràfica  sensació de continuïtat. En aquesta feina sense continuïtat res no té sentit, com al cine, com a la novel.la,…… com a la vida.

Quan inicio la setmana del Shooting  tinc  aquesta meravellosa sensació d’inseguretat ,aquesta  força  que ens mou.  Mai ser de segur que vull fer fins que el faig, tot és improvisació. I mai estic segura del que faig fins que no ho veig acabat. La dosi de inseguretat  tan terrible i alhora necessària per fer allò que valgui la pena.

Aquí deixo unes quantes “imatges  acabades”, això és el que he fet, encara que no se si era el que volia fer .

I acabem saltant tots d’alegria!

Gràcies a tots els que em doneu la màgia de la continuïtat.

 

—————–

 

 

Una nueva semana de Shooting superada.

Cinco días de Shooting son cinco días de inseguridad, poesía,creatividad, días de pensar, hablar, recordar, mirar, improvisar, sonreír, reír, coordinar, aprender, descontrolar , locura,evolución, emociones, dosifique de sentido común,mucha paciencia, llantos, gritos, humanidad, sentimientos a borbotones….bajo los focos del plató.

Me gusta ver como año tras año vuelven a que los mire con mi cámara y plasme su crecimiento y felicidad. No me olvido de que la gente que viene a mi estudio viene con la expectativa de que quede constancia de algo tan grande como que son felices, que han crecido y han cambiado.

Niños, grupos, padres y madres, amigos que celebran y que se encuentran, embarazos, gente mayor, primos, padrinos con limpios, parejas, hermanos,……….Que suerte tengo !!! No dejáis que me queje!

Con el *shooting ,y en general con el trabajo del retrato comercial, vivo una cinematográfica sensación de continuidad. En este trabajo sin continuidad nada tiene sentido, como el cine, como la novela,…… como la vida.

Cuando inicio la semana del Shooting tengo esta maravollos sensanción de inseguridad ,esta fuerza que nos mueve. Nunca ser de seguro que quiero hacer hasta que la haya, todo es improvisación. Y nunca estoy segura del que hago hasta que no lo veo acabado. La dosis de inseguridad tan terrible y a la vez necesaria para hacer aquello que valga la pena.

Aquí dejo unas cuántas “imágenes acabadas”, esto es el que he hecho, aunque no se si era el que quería hacer .

Y acabamos saltando todos de alegría!

Gracias a todos los que me dáis la magia de la continuidad.

 

 

 

 

cristina

hugo

martina

victor

martina

Pin It on Pinterest

Share This